zondag 20 januari 2013

Landelijke ontwikkelingen: de stand van zaken.

Zo zonde dat het e-book niet meteen te leen was bij de bieb, en er helaas nog steeds niet echt is.

Een digitaal goed woordenboek op de website zou ik fantastisch vinden. Een echte veilige makkelijke zoekmachine voor kinderen in het primair onderwijs op onze website zou ik ook een meerwaarde vinden.

Zoeken op niveau voor het voortgezet onderwijs, een digitaal podium bieden voor elke doelgroep. Bijvoorbeeld wat speelt er in de gemeente en wat vinden wij daarvan?
Ook digitaal meer samenwerken met culturele instellingen, bijvoorbeeld Cine Bergen en het KCB.

Verder vind ik de website prima!
Bibliotheek Kennemerwaard vind ik bij de tijd met Facebook, blogs en Twitter.
Personeel volgt cursussen en opleidingen op dit gebied. 7 Dingen, Mediawijsheidlessen op scholen, bibliotheek Kennemerwaard heeft het allemaal. En ik ben blij dat ik daar een onderdeel van ben.

1 opmerking:

  1. soms denk ik weer terug aan helemaal in het begin LĂ©onie.. toen vergat je altijd je mail te checken en moest je op een basiscursus om te leren met een computer om te gaan. En moet je jezelf nu eens zien! Applaus voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen